חיפוש
תרמיקס
חסמי כניסה
חסמי הכניסה הם אותם גורמים, איתם צריך להתמודד כאשר רוצים לשווק לשוק. ניתן לנתח את חסמי הכניסה לכאלה שמנקודת מבט של העסק ולכאלה שמנקודת...
תרמיקס
גורמי מפתח להצלחה
גורמי מפתח להצלחה (Key Success Factors) הם אותם גורמים שצריכים להיות לכל עסק או מוצר הפונה לשוק, בכדי שיצליח לאורך זמן. ניתן לנתח את...
תרמיקס
הגדרת המוצר ומוצרים מתחרים
הגדרת המוצר המוצר (או השירות) מורכב מחומרי גלם ומרכיבים שונים המוצר (או השירות) עושה פעולה/ות כלשהי/ן המוצר (או השירות) מספק ערך ללקוח...
תרמיקס
תכנון אסטרטגי / מפת דרכים - שוק
מרכיב השוק בתכנון האסטרטגי כולל מספר פעולות אופייניות על פי שלבי התקדמות המיזם: שלב ראשון - מחקר שוק. ביצוע של מחקר שוק בקרב הלקוחות...
תרמיקס
הגנה על המוצר
על מוצר שהוא המצאה יש אפשרות שניתן להגן מפני העתקה על ידי רישום פטנט. לצורך כך יש לפנות לעורך פטנטים לבדיקה של אפשרויות רישום הפטנט. על...
תרמיקס
אופן הפעילות של העסק
ניתן להגדיר את העסק לפי אופי הפעילות שלו כגון: עסק מסחרי - קונה ומוכר מוצרים עסק תעשייתי - קונה חומרי גלם, מייצר מוצרים ומוכר אותם עסק...