top of page
חיפוש לפי קטגוריות
חיפוש לפי תגים

תכנון אסטרטגי / מפת דרכים - מוצר

  • תרמיקס
  • 1 בינו׳ 2017
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 19 בפבר׳ 2021

מרכיב המוצר בתכנון האסטרטגי כולל פעולות אופייניות על פי שלבי פיתוח המוצר ובמקביל להתקדמות המיזם:

שלב ראשון - אפיון המוצר. הגדרה ראשונית של המרכיבים והפעולות של המוצר.

שלב הבא - מוק אפ. יצירת דגם ויזואלי / הדמייה ללא הפונקציונליות של המוצר.

שלב הבא - גרסת "אלפא" (אב טיפוס). יצירת דגם ראשוני בסיסי של המוצר כולל פונקציונליות וויזואליות בסיסיות.

שלב הבא - גרסת "בטא". פיתוח מתקדם של המוצר, לאחר שיפור האב טיפוס. בשל לבדיקות אצל לקוחות.

שלב הבא - MVP - Minimum Viable Product. גרסת מוצר מלאה, אך עם מינימום ההכרחי של התכונות הנדרשות בשביל להשתמש במוצר. המטרה העיקרית לכך היא הגעה לשוק בעלות פיתוח נמוכה.

שלב הבא - גרסת השקה. מוצר המושק לשוק בגרסה מלאה ועובדת.

שלב הבא - גרסאות המשך. פיתוח של גרסאות נוספות משופרות של המוצר.


הערות:

  • יש להתאים לכל מיזם ולכל עסק את הפעילויות והשלבים שלו, שיכולים להיות שונים מהנ"ל.

תכנון אסטרטגי / מפת דרכים למיזם חדש

התכנון האסטרטגי (בניית מפת הדרכים האסטרטגית) מבוצע לאחר שביצענו בדיקה ושיפור של ההיתכנות והגענו להיתכנות עסקית טובה למיזם בטווח הזמן...

 
 
 
תכנון אסטרטגי / מפת דרכים - פעילות

מרכיב הפעילות בתכנון האסטרטגי, הכולל את פעולות הפיתוח, תפעול ושיווק של העסק, מבוצע על ידי - 1) אנשים (עבודה) או על ידי 2) מיכון (הון)....

 
 
 
תכנון אסטרטגי / מפת דרכים - שוק

מרכיב השוק בתכנון האסטרטגי כולל מספר פעולות אופייניות על פי שלבי התקדמות המיזם: שלב ראשון - מחקר שוק. ביצוע של מחקר שוק בקרב הלקוחות...

 
 
 

Comments


bottom of page